גיוס מתאמי פגישות – טלמיטינג: 4 טיפים לגיוס מוצלח

העידן המודרני אמנם ביטל חלק מהמקצועות השגרתיים יותר, אולם, התפתחות הטכנולוגיות והמציאות המשתנה, יוצרים מקצועות חדשים, מצריכים תכונות אישיות נוספות (מעבר לאלה המקצועיות), וגם – כמובן, מעמידות בפני בעלי עסק, חברות השמה וכל מי שמגייס מועמדים לתפקיד כלשהו, אתגרים חדשים. גיוס מתאמי פגישות אף הוא איננו יוצא דופן בכך. ריכזנו עבורכם ארבעה טיפים לגיוס קל ולסינון מוצלח.

הכל טמון בקול?

פעם, קראו לזה קול רדיופוני, היום, מכנים את זה דיקציה וקול ערב, ולמרבה הצער, כיום, לעיתים קרובות, שוכחים לבדוק את הימצאות שני גורמים אלה בעת גיוס מוקדנים טלפוניים. הבעיה כאן כפולה – קול שאיננו נעים לאוזן עלול לגרום למקבל השיחה לרצות לקצר בה ככל האפשר (רע מאד עבור השיווק שלכם), אבל יתרה מכך. היות ובמרבית המקרים, מתאם/ת הפגישה, מהווים גם נקודת המפגש הראשונה של הלקוח הפוטנציאלי עם העסק שלכם, גם הם (או אולי, נכון יותר לומר "כבר הם") צריכים לייצג אתכם בהתאם לתדמית שהעסק שלכם ביסס ומבסס לעצמו. כך שקול צייצני, קול חורק או שגיאות לשוניות חמורות יוצרות לכם נזק שיווקי כפול.

קבעו את "עומק" איש הטלמיטינג הנדרש לכם

מתאם פגישות עשוי לתת ללקוח הפוטנציאלי רק את הרקע (להסביר באופן כללי על מה מדובר), מצד שני, הוא גם יכול לעשות כ-75% מעבודתו של איש המכירות, כשהוא נותן לבן שיחו מידע רב ככל האפשר. ישנם תחומים בהם תיאום פגישה פשוט יספיק, ולעומתם, תחומים אחרים – בהם מתאם הפגישות יצטרך לעבוד קשה יותר על מנת לעניין את הלקוח הפוטנציאלי ולרכך אותו לקראת הפגישה. אם תחום העיסוק שלכם נמצא בין התחומים השייכים לאופציה השנייה, הקפידו לבדוק את כישורי המכירה של המועמדים.

לפרטים נוספים על חברה שעוסקת בתחום הטלמיטינג לחצו כאן

הקפידו להתאים את תכונות המגויס לצורך האמיתי הספציפי שלכם

מאחר וטלמיטינג נמצא בימינו כמעט בכל תחום, ישנם תחומים שיידרשו ממתאמי הפגישות ידע נוסף, חוץ מכושר שכנוע, סבלנות וקול רדיופוני. לעיתים, לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת מעט יותר לעומק במה מדובר, או שואלים שאלות ספציפיות בנוגע למוצר או לשירות. כאשר מדובר בשאלות טכניות, למשל, מתאמי פגישות שאינם בעלי חוש טכני עלולים להוות את הנקודה החלשה בשרשרת המכירות, ובמקרים כאלה, אנשי המכירות אפילו לא יקבלו את ההזדמנות לומר את דברם.

רוח הצוות במוקד תיאום פגישות

עד כה, עסקנו בלקוח הפוטנציאלי ועל הדרכים להקל על איש המכירות ועל סגירת העסקאות, וכעת, נדבר על טובתו של העסק שלכם. מוקד טלמיטינג הוא "מוקד" לכל דבר, כך שלמרות התחרותיות הבריאה שיש לטפח במוקד כזה, יש להקפיד שהמועמדים הינם בעלי תכונות אישיות שתאפשרנה להם להשתלב בעבודה עם אנשי צוות אחרים. מועמדים תחרותיים עד כדי דורסנות, לדוגמה, עם כל ההצלחה שהם עשויים לנחול, עלולים לפרק את הצוות שלכם מבפנים, כך שאולי הרווחתם מתאם פגישות אחד טוב, אבל איבדתם בדרך חמישה אחרים.

שלח קורות חיים

לחץ לבחירת קובץ להעלאה

  • Accepted file types: pdf, doc, txt, jpg, png, jpeg, gif, xlsx, csv.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.